now it starts, EAST COAST baby

04.02.2018

H O L I D A Y.

Nyt oon virallisesti lomalla. Ja virallisesti työtön. Joten onko tää lomaa jos mulla ei tavallaan oo mitään pakollista paikkaa minne palata? Onko tää elämän etsimistä? Omaa aikaa? Palautumista?

Mikskä ikinä keksinkään tai keksittekään sitä kutsua, niin olkoon se nyt kuitenkin se loma. Kestäköön se niin kauan kun kestää. (tai, no siihen asti kunnes varallisesti joudun sillan alle) 

Vannoin itelleni että ranumestaan en enää palaa. Kerroin kaikille vihaavani sitä paikkaa. Olihan se melko ällöttävä ja en ihmettele jos useampiki ihminen on saanu jonkun ruokamyrkytyksen poikasen ateriansa jälkeen.

Tällä hetkellä silti tavallaan kaipaan sitä paikkaa, mutta ainut syy siihen on mun  työkamut! Siellä pääsin tutustumaan NIIIIN mielettömiin ihmisiin, joihin en varmaan ikinä ois muulla tavalla törmänny.

Viikko sitten tein mun vikan duunipäivän ja kun sen jälkeen soitin porukoille, ne sano et ei oo pitkään aikaan nähny mua niin onnellisena. Olihan se melko rankkaa tehä semmosia 10-11 tunnin työpäiviä ja sen lisäks vaa nukkuminen oli mun elämää.

Mun vapaat ja loma koitti ja vietin ne explooraten ehkä vikan kerran mun kodilta tuntuvan paikan teitä. Näin myös blue blood moonin elikkästä kolme kuuilmiötä yhdellä kertaa. Oli se aika siisti, kun yhtäkkii näkee kuinka kuu muuttuu punaseks.

Sit koitti perjantai ja lähtöpäivä. Kamat oli pakkaamatta ja niitähän mulla piisaa ehkä tavallaan vähän liiankin paljon. Oli siinä tunkemista ja punkemista mutta kaikki sain matkaan mukaan. St Kilda ja Nomads St Kilda Beach ja Cone Heads jäivät taakse ku uberdriveri tuli ja napsi mut kyytiin kohti asemaa.

Selvisin eilen Sydneyyn yöbussilla, joka kesti vähän päälle 12 tuntia. Sain onneks jonkin verran nukuttua katkonaista unta.

Canberrassa oli puolentunnin bussinvaihdos ja sieltä päräyteltiin aamun sarastaessa lopun nelisen tuntia sateiseen Sydneyyn. Sade onneks lakkas ennenkö tuli hetki nousta pois bussista.

Jätin laukut asemalle säilöön ja väsyneenä ja nälkäsenä lähin metsästämään ruokaa. Onneks löysin kivan kahvilan, koska mulla ei ollu mitään metsästysvälineitä mukana enkä kyllä nähny mitää eläimiäkää. Ja toisaalta oon myös vegetaristi nii en ois ees voinu syödä niitä.

Kahdelta pääsin mun airbnb asuntoon ja otin tänne taksin. Kannoin kamat sisälle, avasin laukut, menin suihkuun ja sit päikkäreille.

Seuraavaks alko valmistautuminen iltaa varten, nimittäin MACKLEMOREN KEIKKA OLI EILEN!!!!!!!!!!!!! Oli kyllä ihan huippu! Noin 6000 muun ihmisen kanssa laulettiin (huudettiin) ja tanssittiin kera Macklemoren.

Oli vaan ihan super mieletöntä.

Tänään lähdin kävellen kohti CBD:tä eli kaupungin keskustaa ja kiersin vaate- ja kenkäkaupat kaukaa, koska mitään vaan ei kertakaikkiaan enää mahu mun laukkuihin.

Mut näin muunmuassa Harbour Bridgen ja oopperatalon ja Hyde Parkin ja kävelin yhteensä varmaan ainakin päälle 20 kilsaa koska tää kämppä on noin 7 kilsan päässä oopperatalosta.

Huomenna suuntana Spot X ja meitsi pääsee opettelemaan surffausta!!!! Sieltä suuntaan Byron Bayhin ja se saattaa olla sit seuraava mesta mistä päivittelen lisää matkan kulkua.

Olotila hirmuväsynyt mutta onellinen ja mieli täynnä uutta ja rauhaa ilman stressiä. Tää se on elämää kuulkaas. 

Tsekatkaa viel kuvapläjäys ja niitten tarinaturinat kuvateksteistä!

ja muistakaa et seuraten mun instaa ja snäppiä (sdeww) pääsette paremmin ajankohtaisesti mukaan meitsin matkan varrelle!

ANNNND HAVE A GOOD DAY!!



- thanks for reading ma blog -

säde


Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita