new year new TRICKS

09.01.2018

Nyt on kulunu hetki siitä kun tänne oon kerinny päivitellä elämäni kulkua. Oli joulut sun muut ja uusi vuosikin on avattu. Vaikka otsikko kertoo uudesta vuodesta, palaan silti vielä edellisen vuoden puolelle näin alkajaisiksi.

Eka jotain lähihistoriasta. Mulla oli siis eka joulu ensinnäkin ulkomailla, poissa kotoa ja ilman perhettä. Sehän meni siinä töitä paiskien, kun muut chillas rannalla. Nooh ei se nyt sinänsä haitannu. 24 päivä olin siis ranumestassa töissä ja 25 päivä (millon esim aussit juhlii joulua), olin hostellissa aamuvuorossa 2 tunnin yöunien jälkeen.

Tarkotus oli sitte illemmalla mennä rannalle kans mut meitsi nukahti ja heräsin iltakympiltä super väsyneenä. Ainakin voin sanoa et erilainen joulu joka tavalla.

Joulupäivän aamuna kuitenkin soitin kotiin ja avattiin yhdessä toisillemme annetut lahjat. Olin arvannu oikein mun paketin sisällön ja sieltä paljastu kaks addun pitkähihasta!! Love dem! Ja porukat avas mun postittaman lahjan missä oli kaikenlaista pientä jokaiselle.

Sitten jos puhutaan vielä vuodesta 2017 kokonaisuutena niin sanoisin et mun huippuvuosi tähän asti.

Sen kohokohtia oli lumilautailu Rukalla, taitajakisojen hopea, valmistuminen kokkipuolelta ja lukiosta ja tietty tää et päätin lähteä yksin kohti tuntematonta Australiaa!

Muitakin uusia juttuja tapahtui. Esim olin ekaa kertaa ambulanssin kyydissä kun mun kädet sai ihme kouristuskohtauksen ja kipu oli niin syötävän kova et luulin et kuolen. Samalla oli korkea kuume ja siitä seuras oksennustauti.

Sit täällä ausseissakin on tapahtunu kaikenmoista. Oli yks lauantaiaamu ja olin sinä aamuyönä päässy töistä viiden aikoihin ja nukkumaan päässy joskus kuuden hoodeilla, niin sitte herään siihen ku joku miesääni sanoo yhentoista aikaan aamulla et 'hei täällä poliisi, sun on lähettävä täältä huoneesta'. Kesti hetken tajuta ja herätä ja sit nousin ja lompsin pois. Ne kyl otti myös vähä tietoi ylös mut anyway. Noh tarinahan päätty niin et mun yks kämppis pidätettiin ja siitä on jo päälle kuukaus ja se on edelleen telkien takana eikä kukaan tiedä miks.

Sit jos tullaan vähän uuden vuoden ja uusien kujeiden pariin niin uutena vuotena meitsiltä varastettiin laukku puistossa missä oltiin kattomassa raketteja. Sinne meni puhelin ja kaiken maailman kortit mut sentää passi ei ollu siellä. Se oli pahin alotus uudelle vuodelle mitä oon koskaan kokenu ja seuraavana aamuna mulla alko 7 vika työpäivä täällä hostellissa ja se oli kamalin työvuoro varmaan ikinä edellisen yön tapahtumien takia.

Töitten jälkeen menin poliisiasemalle kertomaan tapahtuneesta ja sit vaan koitin enimmäkseen nukkua. Seuraavana päivänä kävin pankissa tilaamassa uuden pankkikortin ja ostin halvimman älypuhelimen mitä löysin ja siihen meni hermo ekan sekunnin aikana kun sen paketista avasin xD

Mutta sain pidäteltyä itteni heittämästä sitä vaikka seinään koska se nyt oli ainut kapistus millä voisin saada yhteyden muihin. Tai sillee. Ja sekin niin tyhmää et oon niiin koukuttunu siihen kapistukseen et pakko oli saada melkein heti ryöstön jälkeen uus puhelin. Mutta nykymaailma on jotenkin syövyttänyt meidän aivoja.

Kuitenkin tilasin myös viikko sitten uuden iPhone 6, koska en pystyis elämään ilman iPhonea koska se vaan on niin helppo ja kiva ja kätevä ja toimiva ja koska mun kaikki elektroniset laitteet on applen nii ne wörkkii keskenänsä nii kivasti niiin siks näin. JA SE SAAPUI EILEN JA OLIN NIIIIN ONNELLINEN!! Vaikka se on vaan puhelin mutta jotenki se on vaan niin paljon enemmän.

Viime viikko oli mun ehkä stressaavin viikko ikinä mutta tällä viikolla tää 2018  näyttää jo paljon kirkkaammalta! Ja äippä ja iskäkin on tulossa tsekkaa maailman toista puolta meitsin east coast matkan varrella ja sekin on tosi kiva juttu!!

Nyt vielä tän kuukauden painan duunia ja sit LOMALOMALOMA here I come!!!! I'm so exciteeeed!!!!!!

Niinku nyt rupee tuntumaa et kaipaan lomaa ku viimeset pari kuukauttaki olin töis kahessa paikassa ja nyt enää vaan ranumestassa mut sieltä enemmän vuoroja ni oon kyl niiiiiin onnellinen sit ku mun vika päivä siellä koittaa.

Loppuun vielä säästyneitä kuvia mitä ei ne typerät ryövääjät vieny mukanaan! Nauttikaa ja pitäkäähän käsveskoistanne huoli XD


- säde -

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita