plenty of fish in da SEA

22.11.2017

Kävin yks päivä viimeviikolla ihailemassa Melbournen SEA LIFEN tarjontaa. Olin ku pikkulapsi karkkikaupassa. Toiki on kyl toisaalta typerä sanonta, koska jotkut lapset voi vaikka vihata karkkeja tai jotkut voi saada siellä raivokohtauksen ja toiset taas voi syödä siellä kaiken ja  mitä vielä.

Okei, mä olin kuitenkin se lapsi, joka on vaan suu ammollaan ihastelemassa jokasta lajia minkä löytää. Oli ihan super siistin näkösiä kaloja ja meritähtiä ja näin mä krokonki ja pinguja!

Oli kyl kokemuksen arvonen käynti vaikka onhan se toki vielä hienompaa nähdä niitä oikeesti luonnossa, mutta aluks piti käydä ihastelemassa niitä lasin takaa ja joku päivä sit käyn uiskentelemassa niitten kanssa. Varsinki krokotiilien kanssa! Sitä ootan eniten😍 (pssst ennen ku joku oikeesti luulee et oon niin tyhmä ja oon menossa rannalle missä on krokoja niin en mä oikeesti niitten kanssa haluu uida, nehän pistelis mut vaan poskeensa)

Ajattelin että nyt on aika alkaa kerämään vaatteitten lisäks elämyksiä ja tuun kyllä aina muistamaan ne kalaloiset niitten upeissa akvaarioissa.

Innoissani otin niistä paljon kuviaki mut ne oli niin vikkeliä et suurin osa oli vaan heilahtaneita ja täynnä epämääräsiä viivoja xD hyvin meni! Mutta eipä ne kuvat tärkeintä oo vaan se että mä yritän tallentaa mun näkemän mun aivojen syövereihin enkä vaan elä tätä elämää kameran kautta.

Mun mielipide asiaan on kuitenkin vähän epämääränen, koska haluan ottaa hienoja kuvia, koska tykkään kuvien ottamisesta ja kuvat auttaa palauttamaan muistoja mieleen ja muistamaan asioita. Mutta jos on koko aika vaan täydellisen kuvan perässä, unohtaa pysähtyä siihen hetkeen ja ihastella ympäristöä. Pitää muistaa välillä olla ottamatta sataamiljoonaa kuvaa kaikesta mikä on vähänkin uutta ja erikoista.

Yritän ihan tosissaan itekkin tehä niin joskus xD mutta noh, kyllä sitä saa kuviakin napsia koska mitä mä tänne blogiinkaan muuten tunkisin?!? En mitään. Niinpä joten kuvien otto sallittu! Niin kauan kunnes ei kato pelkästään linssin läpi kaikkea ympärillään olevaa.

On mulla pari miinustakin kerrottavana tosta sea lifesta. Oisin ehkä toivonu vielä näkeväni enemmän esim haita ja krokotiilejä ja sen mestan kierti loppupeleissä melko nopeaa mutta oli se silti worth it.


Tällä viikolla koitan päräyttää pari muutakin tekstiä. Toinen keskittyen mun eiliseen reissuun Grampians National Parkkissa ja toinen jaaritteluun xD 

Sea lifessa tosin kävin noin viikko sitten sateisena torstaina ja lipun ostin edellisenä päivänä netistä, koska sieltä sen sai hitusen halvempana.

Mutta se on GOOOOOD NIIIIGHT!!


Säde

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita