doesn't really feel like CHRISTMAS

21.12.2017

Viime viikolla kilahti vihdoinkin mulle jotain postia. Ja se oli vieläpä paketti. Ja melko isokin vielä. Vihdoin mun kauan odottama joululahjapaketti kotoa saapui ja sain luvan avata sen heti mutta lahjapaperissa olevan paketin saan avata vasta jouluna.

En toki hypistelly sitä yhtään ja koittanu arvata mitä se sisältäis. Ei minkäänlaista käsitystä. Ei sitten ollenkaan. 

Mutta paketin muu sisältö oli kyllä korvaamatonta! Sain jättipaketin meitsin lempparipipareita (ohuita annas pepparkakkoja xD), villasukat mummulta, korteja, lehtiä ja pari joulukoristetta! Sinä päivänä tuli hieman joulumieltä tänne helteen ja palmujen pariin.

Seuraavana päivänä oli staff christmas party in da boat ja lämpöasteet huiteli 39 asteessa. Hyvvee joulua vaan! Tuntu keskikesän juhlilta mutta kokemus oli ihan super huippu! En oikeen tiiä kutsuisinko sitä laivaks, veneeks vai risteilyalukseks mutta anyway siellä oli ilmaset ruuat ja juomat ja seilailtiin pitkin yarra riveriä!

Alun tunnit käytin enimmäkseen syömiseen ja koitin olla hikoamatta liikaa xD mahdotonta ja mun haju varmaan leijaili pitkin Melbournen katuja mutta ihan sama xD jossain vaiheessa iltaa ängin itteni niin sanotulle kannelle ja vaan nautin. Nautin siitä kuinka mielettömältä maailma voi näyttää. Kaupungin valot loisti tähtitaivaan alla ja päräyteltiin menemään siltojen ali ja ihmiset vilkutteli meille.

Oli ihan huippukokemus kyllä! Mahtavaa et sain tommosen mahdollisuuden ottaa osaa paattiretkeen.

Toisenlaiset pikkujoulut oli maanantaina, mutta kivat oli nekin! Tällä kertaa vaan pelkästään meidän hostelli henkilökunnan väliset pikkujoulut päivästä.

Grillailtiin rannalla ja kahlattiin meressä nauttien hyvästä seurasta ja arskasta ja ruuasta. Sieltä jatkettiin boozybingoon. Voitto ei osunu kenenkään meidän henkilökunnan kohalle mutta ei me silti surussa suin pois lähetty.

Tanssiakkin sain noissa juhlissa sydämeni kyllyydestä ja tajusin yks päivä että tanssi on se juttu. Tanssi on se juttu mitä mä rakastan ihan hulluna. Oon tanssinu kolmisen vuotta street dancea ja ikinä en skipannu yhtäkään tanssituntia jos ei ollut ihan supersuper pakko. Tuntien jälkee mut valtas aina mahtavan hyvä fiilis ja nyt vasta kunnolla tajusin et siitä en halua ikinä luopua.

Vaikka musta ei ikinä mitään huipputanssijaa tulis niin ei se haittaa. Pääasia et nauttii siitä mitä tekee ja minne ikinä meenkin niin tiiän et tanssitunneille ainakin haluan hakeutua.

Ja niin hassua ja samalla mahtavaa et tosi monet täälläpäin aina kehuu seuraavana päivänä mun tanssia jos ne näkee mut ja aina oon vastannu et rakastan tanssimista, se on mun juttu ja en ees oo konkreettisesti tajunnu mun sanomaani kun vasta nyt. Mutta saan aina vaan paremman fiiliksen jos joku kehuu juttua, mitä rakastan. 

Oli se sitten vaikka jokin asuste, hymy, puhetapa, kävelytyyli, ruuanlaiton tulos, ääni, hiustenpituus tai vaikkapa tuoksu niin jos siitä tykkää ihan sikana ite ja joku kehuu sitä niin tulee tuplasti vielä parempi fiilis ja alkaa rakastamaan sitä juttua entistä enemmän.

Se on mun mielestä mahtavaa. Ja sit jos joku heittää joskus siitä asiasta typerän kommentin niin se ei haittaa eikä tunnu missään, koska rakkaus siihen on niin kova ettei sitä horjuta mikään eikä kukaan ja sillon mieleen juolahtaa myös ne hyvät kommentit ja voi vaan ohimennen tokaista että jaha ihan sama mitä sä aattelet, onneks se asia on mulla ku mä tykkään siitä niin sun ei tarvi kohdata sitä joka hetki.

Mutta jos tarinoisin vielä tämänhetkisen tilanneraportin mun elämästä niin tässä kuussa mun käsittääkseni kolme kuukautta täyteen on täällä tullut mutta pomolta kun kysyin mikähän päivä tää loppu niin se tokas et en oo kattonu niitä päiviä niin tarkasti niin vielä ainakin hostellissakin duunia painan. Ei mua sinänsä se haittaa. Tykkään näistä ihmisistä ja työkamuista.

Ranumestasta mun on mahdollista saada lisää vuoroja sitten kunnes tää harkka loppuu niin sinänsä vähän fifty-fifty tilanne, koska sit ku harkka loppuu hostellissa, mun pitää maksaa mun asumisesta ja ruuasta mut toisaalta on maholllisuus tienata lisää rahaa sitten.

Ja päätin myös eilen kautta tänään et east coast baby here I come in February ja meidän travel desk tyypin kanssa lauantaina vähän suunnitellaan meitsin matkaa ja rahoille sanon heihei ja varaillaan kaikenmoista!!! I'm so excited!!!!!!!!!!

Ja joulu ja uus vuoskin kuulemma ihan nurkan takana. Ei kyllä joululta tunnu vaikka joululaulut pyörii taustalla ja joulukoristeita on ympäriämpäri. Uudenlainen kokemus tämmönen joulu ja ei siinä että valittaisin lämmöstä tai lumettomuudesta mutta tuntuu vaan oudolta. Ja ehkä se on oudointa kun tietää et perhe ja sukulaiset on yhdessä viettämässä joulua Suomessa ja ite on erossa siitä. Mutta onhan mulla jo 19 semmosta joulua takana niin joskus on hyvä viettää erilaisempi joulu. :) 

tsiikailkaa viel kuvia;


- SÄDE

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita